پیرایش فیس
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
پیرایش فیس
آراستن از پیشین‌های بدور آیتم دقت مردان و زنان بوده میباشد. در نگاره‌های باقی‌مانده از بعد از ظهر باستان در کشورهایی همچون مصر، کشور‌ایران، یونان و چین آراستن رخ بسیار مرسوم بوده میباشد. پیرایش در قبل اضافه معطوف به پیرایش دیده می‌شده‌است البته با سپری شد عصر آرایش و پیرایش لب و بقیه اجزای رخ و گیسو نیز به مراحل آرایش و پیرایش افزوده شد و امروزه پیرایش ناخن دست و پا نیز جزو مورد ها آراستن محسوب میگردند.

مرحله چهارم آرایش و پیرایش لب‌هابرای پیرایش لب‌ گذشته از هرچیز به کار گیری از یک قلم خط لب مطلوب برای معین کردن مرزهای لب لازم میباشد، این مرزها تعین می کند که رژلب را به چه شکل روی لب بایستی پیاده نمود. شما میتوانید با به کار گیری از خط لب، لب‌هایتان را کوچک، پهناور یا این که حجیم نشان دهید. بعد از کشیدن رژلب به کار گیری از برق لب برای جلوه اضافه لب پیشنهاد می گردد.
مرحله پنجم آرایش و پیرایش سیرتکاملدر آخری مرحله می توانید به آرایش و پیرایش سیرتکامل بپردازید. نیازی وجود ندارد که آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز پیرایش لب‌ها انجام دهید شما می توانید آرایش و پیرایش سیرتکامل را بعداز مرحله دوم اجرا نمائید البته در صورتی‌که دیده‌ها و لب‌هایتان پیرایش داشته باشد برای پرداختن به پیرایش سیرتکامل میدان رویت کرد بهتری خواهید داشت. رژگونه را بایستی روی برنز کننده استعمال نمایید تا پیرایش چهره غیر طبیعی نشود. با استعمال از یک برس سیرتکامل، رژگونه را به طور رفت و بازگشت روی سیرتکامل‌ها بکشید. در انتهای آرایش و پیرایش سیرتکامل لازم میباشد از‌ هایلایتر بر روی استخوان سیرتکامل و بینی و پیشنی و هر کشور دیگری که نیاز به درخشیدن داراست استعمال فرمایید.
مرحله ششم ثبت کننده آرایش و پیرایشبه کار گیری از اسپری ثبت کننده آرایش و پیرایش یاری متعددی در مراقبت آرایش و پیرایش شما خواهد کرد. در شرایطی‌که قرار میباشد برهه زمانی متعددی پیرایش بر روی چهره شما باقی بماند بهتر میباشد از یک ثبت کننده مطلوب به کارگیری کنید.
نکته حائض اهمیت: پیش از خواب بی تردید پیرایش خویش را بشویید. مواد آرایشی دارنده ترکیباتی میباشند که در رخ باقی ماندن بر روی پوست ممکن میباشد صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کنند.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: